Urari de Sfantul Nicolae

Mesaje , Urari si  Statusuri  de Mos Nicolae

  • In ultimii ani, Mos Nicolae a venit la mine cu… dragoste si speranta… El stie ca nu sufar daca nu vine incarcat cu daruri pentru cizmulitele mele. Sunt norocoasa doar sa stiu ca el exista si ca ii face pe apropiatii mei fericiti. Tu esti unul dintre ei? L-am trimis aseara pe mos la tine, sa-ti sufle in ureche fericirea….
  • Chiar daca Mos Nicolae nu stie ce ai visat ca ai primit cadou, chiar daca nu stie ce iti doresti sa primesti, chiar daca nu stie daca iti va placea, el tot iti va aduce ceva in dar, chiar daca este numai dragostea lui.
  • Printre fulgi de nea imaginari m-am strecurat aseara la tine in casuta, sa-ti las un dar simbolic acolo in ghetuta, dar te-am vazut dormind si atunci ti-am lasat un pupic dulce pe obraz. Mos Nicolae
  • De Mos Nicolae este momentul in care ceea ce ne dorim devine realitate! Daca esti sanatos, fericit, inconjurat de cei dragi, atunci Mos Niculae a venit deja!
.